Kwota 0,00PLN
Laptopy / notebooki
Komputery PC / AIO
Akcesoria komputerowe
Podzespoły komputerowe
Monitory
Tablety
Nawigacje GPS
Sprzęt multimedialny
Drukarki
Oprogramowanie
Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej , kuriera InPost lub Listem Poleconym InPost. Przesyłki dostarczamy również do Paczkomatów InPost. Wysyłki realizujemy jedynie na terenie Polski. Większość produktów możesz bezpłatnie odebrać wnaszym sklepie, dotyczy to szczególnie dużych urządzeń, na przykład telewizorów, czy niektórych modeli komputerów stacjonarnych. Odbiór osobistyZamówione produkty możesz odebrać w naszym sklepie.
Paczkomaty InPostPaczkomaty InPost to system skrytek pocztowych na terenie całej Polski, dzięki którym możesz odebrać swoje zamówienie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Za pośrednictwem Paczkomatów InPost możesz odebrać towar o wartości do 5000 zł brutto. Przesyłki docierają do Paczkomatu InPost zwykle w ciągu jednego dnia roboczego od momentu nadania paczki. Na odbiór zamówienia masz 48 godzin - po tym czasie paczka zostanie przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. Z uwagi na ograniczone rozmiary skrytek, do Paczkomatów dostarczane są jedynie przesyłki, których wymiary nie przekraczają gabarytu C: 39 x 36 x 62 cm, a waga nie przekracza 25 kg.Przesyłka kurierska - przedpłataKoszt przesyłki podany jest indywidualnie wraz z kwotą ubezpieczenia - paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki , kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.Przesyłka kurierska - za pobraniemKoszt przesyłki podany jest indywidualnie wraz z kwotą ubezpieczenia - paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia paczki , kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera. W razie stwierdzenia braków należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru). W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.